ir arriba Manga Magyarul [MM]~
2010. október 8., péntek {♥} 18:01


Cím: Akuma na Motokare
Magyar cím: Az ördög a volt barátom
Angol cim: Devil's Ex Boyfriend
Hossza: 1 fejezet [oneshot]
Kiadási dátum: 2008
Japán kiadó: Shogakuan
Műfaj: Romantikus, Ecchi
Író: Saijou Ayano
letölthető a mangazinról



Ismertető: Airi egy átlagos közép iskolás lány, van egy barátja Mutou-kun. Motou-kun az ellenkezője Airi volt barátjának aki erőszakos volt és a tulajdonának tekintette. Keina, Airin volt barátja megerőszakolta a lányt ez után Airin el menekült és iskolát váltott. De Keina újra fel bukkant, át iratkozott Airin iskolájába. Keina mindent megtesz hogy Airin közelébbe kerülhessen, még ha a lány nem is akarja.  Keina vissza akarja magának szerezni Airint minden áron. Airin a végén rá jön hogy szerelmes Keina-kunba és inkább őt választja. ^^

kedvenc rész a mangábol *.*
‎"Senpai mondok neked valami jót. Ezt a lányt alsó középiskolában megerőszakoltam és bemocskoltam. Azt hittem jobb lenne, ha egyszerűen békén hagynám... de nem akarok Airin kívül senki mást. Ezért vissza kell nekem adnod! Szeretem Airit!