ir arriba Manga Magyarul [MM]~
2010. október 22., péntek {♥} 15:31
H2O


Cím: H2O
Magyar címe:
Angol címe: H2O
Mangaka: Hwang Suk Yi
Hossza: 7 kötet
Eredeti kiadó: Seoul cultural
Kiadás dátuma: 2005
Műfaj:  Vigjáték, Romantikus
letölthető a mangazinról



Ismertető: Ez a manga elégé elkápráztatott és a végén le is írom majd hogy miért :D A manga úgy kezdődik hogy Myunga (később Menga lesz) aki csak egy csúnya szemüveges lány, nincsenek barátai, és mindenki cseszteti, ez a lány sírdogál és meg akar halni, ebben a pillanatban fel bukkan Hana, akit kiraboltak és nincs egy vasa sem hogy eljusson a nagy szüleihez. Menga add majd egy kis pénzt kölcsön Haná-nak amiért Hana nagyon hálás is lesz, és a két lány később egy osztályba fog kerülni, és legjobb barátnők lesznek. A történet a sok sok szerelmi szögekről szól.  Menga szerelmes Eechanba aki egy igazi mintadiák, és még jóképű is. Bár az elején viszonzatlanak érzi szerelmét később már Eechan fog könyörögni Mengának hogy járjanak. Hana bele szeret Hong Soo-ba, és a szerelme viszonzásra is találna ám van egy nagy bökkenő, és az a bökkenő az amiért Hana ebbe az országba jött, de ezt nem lövöm le előre =P Na és persze ott van Taek Gang, a helyi rossz fiú aki megver mindenkit legyen fiú, lány nem érdekli, és állítólag maffia családból is származik, elég erőszakos fiú nem igazán jár suliba sem és ha valaki ki meri mondani a nevét arra nagyon be pöccen. Ám Taek Gang bele szeret Mengába de a lány egyenesen leszarja.  Aztán ne hagyjuk ki a Nővérkét sem aki szintén Eechanba szerelmes. Egyszerűen van itt minden :D rengeteg szerelmi szál... és még változgatni is fognak a történet végére =] Na de vajon hogy?

saját vélemény: Amikor előszór bele kezdtem a mangába, elolvastam az első két fejezetet és azt mondtam hogy pff ez szar, utána egy hét múlva újra elkezdtem olvasni és nem bírtam abba hagyni. Én nagyon meglepődtem mert azt hittem az egész történet Hanaról fog szólni ám Hana a vége felé egyre kevesebb szerepet fog kapni a mangába és kicsit meglepődtem hogy Menga a főszereplő. Általában az ilyen típusú mangák arról szolnak hogy van a csúnya lány aki szerelmes egy menő pasiba de azt hiszi viszonzatlan a szerelme de végül nem blabla happy end de ez teljesen más, egyszerűen annyi szerelmi szál van hogy az nem igaz tényleg meglepet:D a manga teli van gyönyörű rajzokkal, és színes képekkel nagyon jó =] én csak ajánlani tudom mert eszméletlen jó és Teak Gang nagyon szexy=P